Hej du fjäril!

Att fjärilar är på tapeten är det kanske ingen som har missat.
De finns överallt! På gardinar, kuddar, tavlor, väggar ja allt som hör inredning till.

Inte för att jag är den som ska ha det senaste inom heminreding känns det ändå kul att haka på någon gång. Självklart med en liten personlig prägel.





Några utklippta fjärilar träddes fast på mitt vitsprayade ris som blev kvar sen julen.
Nu känns det genast lite mer personligt utanför min dörr :)

Och lite trendigt eller kanske mer dagisvarning?



Adjö.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefint! absolut ingen "dagisvarning"

Bra också att du uppdaterar en om vad som är modernt ;) haha Fjärilar, fjärilar det ska jag tänka på! Kram

2010-02-17 @ 16:51:47
URL: http://emajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0