Ett bankande fyndarhjärta

Igår var jag otroligt fyndarsugen.
Plånboken hade jag fyllt upp med kontanter, men inte hittar man så mycket för det.

Det är som jag brukar säga "När man står där med några ynka kronor då hittar man allt och lite till. Men när man har plånboken full finns det ingenting"
Känner ni igen er?


Jag kom över en burk som jag tyckte var charmig. Till och med Thomas tyckte om den,
vilket jag blev förvånad över.
Han kanske har börjat vänja sig vid min "burk fetisch"? som han så fint kallar det :)









Adjö.


Kommentarer
Postat av: hazel

jo precis, det är så man har tid. men det är som fan de där. ibland tänker man så mkt att det inte går att sova. det är så frustrerande! :P



jo det är skönt att veta att man själv (oftast) har kontroll på förädrigarna som sker i ens eget liv. men det är inte lika lätt att styra andras :/



shit vad du fyndar föresten:P Hur får du plats med allt? :)

2010-02-17 @ 11:23:22
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0