Alla vill nog synas lite extra, ibland


För att kunna sticka ut i mängden och visa upp det man sysslar med är svårt.
Det finns otroligt mycket fina pyssel och inspirationsbloggar.
Jag hittar nya favoriter nästan varje dag.
Om du vill dela med dig av dina idéer och synas lite extra är detta en sida för dig
Pysseltips.se





Där kan man även få inspiration, tips och idéer.
En sida för kreativiteten helt enkelt.

Det bästa av allt är att ett av alla mina pysselidéer kom med och finns nu som bildlänk på deras sida :)
Roligt att få synas lite extra ibland!



Adjö.


Kommentarer
Postat av: milla-andante

Så roligt!! Tack för tipset... denna länk ska jag läsa till en kopp morgonkaffe i morgon bitti. Nu säger jag god natt och hoppas att allt är bra med dig du pysselinspiratör!

KRAM

2010-04-08 @ 00:01:44
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0