Bra bara bra.

Seminarium. Jo jag tackar!
Inte var det farlig. Jag klarade det galant och alla andra för den delen också.
Klassen känns bra. Bara bra.

I kväll var tanken att Samuel och Julia skulle komma och hälsa på, men det blir nog bara Samuel som kommer förbi.
Därför fick min syrra komma i stället. Blir nog skoj det med.
Har köpt lite olika grönsaker som vi ska dippa. Ska försöka mig på att göra den goda dippen som Viktoria gjorde. Hm.. får se hur det går :P

I morgon såg jag att det var en hel del loppisar i närheten. Om vädret tilllåter så blir det nog en runda. Lite fynd skadar aldrig.

På tal om fynd. Var inne på Expo i dag och fyndade lite nya servetter och en kökshandduk. Hade väldigt mycket snyggt på REA, men man kan ju inte köpa allt man vill ha. Tråkigt nog....



Kökshandduk och servetter. Totalt 22 kr :)

Adjö. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0