Plugg och lite hemlisar

I går kväll satt jag uppe en stund och pysslade inför julmarknaden i Lycksele. Hemligt hemligt.
Hoppas att pysslandet ger resultat, men lyckselebor kan vara lite trångsynta och snåla, så vi får se hur det går.
Roligt att få visa upp lite av det man sysslar med i alla fall.

Idag är jag en skolkare. Stannar hemma och ser föreläsningen på internet i stället. Måste även fortsätta med tentan. Pedagogik som vetenskap,inte speciellt intressant ämne. Men det måste göras.

Är glad att ämet genus som vi nu läser kommer till användning när man jobbar inom förskolan. I tisdags fick jag agera vikarie och hade då möjligheten att använda det vi läser om. Lite lättare att förstå hur man bör göra och hur man själv agerar i vissa situationer i stället för att bara läsa det i böcker.

Nej, nu ska jag försöka komma igång med pluggandet.

Adjö.



 


Kommentarer
Postat av: Gissa vem

(VADÅ SNÅL) Å DU E IN`T FRÅN LSE DÅ....:)

2009-10-22 @ 22:55:10
Postat av: Camilla

Haha skämt ska man väl tåla. Och jag är uppvuxen i lycksele :) Flyttade hit till SKIT ume¨för 6 mån sen! Hm, `Hazel, Viktoria? Nej, jag har in gen aning!! :D

2009-10-23 @ 09:01:18
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0