Sightseeing- Central Park!

Denna dag har bestått av att utforska delar av Central Park, investerat i nya kläder och lite krimskrams :)
En riktigt kall och blåsig dag, men humöret var på topp!

Lunchen bestod av en hemmagjord macka i det gröna fina Central Park. Mycket trevligt!
Tittade även in på ett svenskt café "FIKA" som ligger här i New York. Lite speciellt att få beställa fika på ett svenskt ställe mitt i New york. Tyvärr smakade det inte riktigt som hemma i Sverige, men roligt att ha fått provat.

I kväll har Thomas och Krille ätit på Hooters medan jag och Emma åkte hem och blandade ihop vår egen sallad! Gott gott!

Nu blir det att käka lite Funyuns ( lökringar utan lök) och se på film. Gött gött i gött gött!

Hoppas alla har det lika bra som mig just nu.

Adjö!




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag förmodar att Thomas är nöjd? Ni har det betydligt bättre, här är det 5 minus och is på rutorna.

2009-10-01 @ 06:58:23
Postat av: camilla

Svar till Sara : Jodå thomas är jättenöjd haha! Ska höra om de hade haft roligt i går med brudarna på Hooters :D FY! det låter inte alls trevligt. tror jag stannar ett tag till :)

2009-10-01 @ 17:14:27
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0