Julfint

Idag kände jag att det var dax att ta fram alla fina julprydnader. Advensljusstaken, små tomtar, julkulor och annat fint. Eftersom vi inte kommer att vara hemma i har jag en ursäkt att börja lite tidigare :)



Mina tomtar som jag gjort för ett par år sedan.
De sitter så fint på en bit drivved jag hittad mellan Mo i rana och tärna.




Julkulor i en vas





Julfint på sideboardet. Kommer nog att hinna ändras flera gånger!



Min tovade tomte står och håller vakt.



Hoppas ni får en underbar helg, med mycket mys och gott sällskap!




Adjö.


Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Ja, visst är det så att man ju måste hinna njuta av julsakerna! Själv brukar ajg vilja ta bort julsakerna under mellandagarna, så då får man också vara snabb med att plocka fram dem om man ska hinna se dem...

2009-11-27 @ 15:18:33
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Lilla a

Vad fint julpynt du har!Har du gjort det själv?



Hoppas kunna ta fram lite julpynt idag men snart får vi huset fullt av gäster. För idag är det stora pepparkaksbaksdagen.



Titta gärna in till mig om du har tid: gladdagboken.se



/Lilla a



2009-11-28 @ 10:08:22
URL: http://gladdagboken.se
Postat av: Knaada

Tack för lite morgoninspiration! Nu känner jag mig redo att lyfta på rumpan och ta tag i det med första advent jag också :)



Ha en fin söndag!

2009-11-29 @ 08:25:31
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0