Letar fram krafterna

Idag är första vardagen i lägenheten. Arbetslös på heltid.

Nej, så deppigt är det inte. Klockan 13.00 ska jag på intervju hos jobbsuport inför vikariat inom för- och grundskola. Hoppas det går bra.

Sedan ska jag svänga förbi på Jula och lämna tillbaka en olja som visade sig vara allt för dyr ( vi hittade ett bättre pris) hehe! Efter det blir det att åka vidare till Jysk och berätta vad som hände i går. Vi hyrde en släpvagn i onödan, eftersom jysk hade missat att sängen skulle komma en dag senare. Därför tycker jag att de ska stå för kostnaderna för hyran av släpet. Hoppas allt går vägen och att vår säng kommer idag! Sova på soffan är kingen höjdare..

Är rätt less på att flytta lådor från hörn till hörn. Jag orkar inte ta tag i små sakerna som ligger och skräpar i några lådor..Men ska försöka hitta några undangömda krafter i veckan och ta nya tag :) Trots att jag har en förskylning som trycker bakom pannbenet!

I helgen ska vår inflyttningsfest i alla fall äga rum! Hoppas på att alla kan komma :)
Vi har ju skumpa att bjuda på.

Nej nu blir det frukost gott folk!

Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0