Bikiniprovning och en död bil

Ja vilken dag!

Jobbade först till klockan 13.00, wippi tänkte jag eftersom då hinner jag förbi och göra stan.

Började med att gå till AMS, vilket skitställe. Fick vänta 30 min, sedan gav jag nästan upp, men fick reda på att jag skulle anmäla mig i receptionen.Hm, som om det är något jävla sjukhus..Nåja det löste sig till slut med inlämnadet av ett ynka papper. Hoppas pengarna kommer rullandes som de nästan har lovat mig. En ynka summa i alla fall.

Sedan bar det av på stan. Kikade runt och målet var en snygg och passformsanpassad bikini. Icket!
Hur svårt kan det vara! Kände mig som en albinoliknade buffel som tagit på sig en tubsocka. Olycklig och lätt stött stapplade jag mig tillbaka till min bil med några fynd i handen.

Nästa motstånd.
Bilen startade inte. Parkerad inne på NANNA. Jippi! Försökte rulla sakta med säkert, men utan resultat. Fick hjälp av en man, men han hade inte tid med mig längre så han drog. Stod då ivägen för typ allt och alla. Ringde Thomas, men insåg att han inte kunde komma förrän en halvtimme. Gråten var oundviklig.
Tog mig hem av hjälp av min loverboy, men var inte så lycklig direkt.

Ett som är säkert. Bränna skitbilen och skippa beach 2009.

Nu är det Lse som får ta smällen för mitt dåliga humör i helgen.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0