I väntans ögonblick

Väntar och väntar. Vill verkligen ha ett jobb i Umeå kommun. söker framförallt inom barnomsorgen, personligassistent uppdrag och inom handel. Känner någon som behöver någon extra framöver?

Känns som jag aldrig är inne och skriver här. Inte lika ofta som förut. Har fullt upp med att söka jobb, lägenhet och försöka hinna med något annat. 

I kväll ska jag i alla fall vara med Emma. Försöka tänka på någonting annat än Umeå, men det är svårt just nu. Känns som allt kretsar kring det. Uppsägningstid på 3 mån på denna lägenhet. Vill gärna få i väg den innan. Den är ju väldigt mysig och både rätt stor och billig. Hm hm... Ska kolla runt lite :) Kan ju höra av er kära Lyckselebor om ni vet någon som kanske är intresserad :)

I morgon ska jag ÄNTLIGEN klippa bort lite överflödigt hår, som förväxt sig hejvilt på skallen. Är less på att det bara hänger där eller burrar upp sig som en rugguggla!

Nej nu ska jag diska bort lite och invänta Emma!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0