Drömmer mig bort.

Just nu ligger en sovande bakisthomas brevid mig.Själv drömmer man sig bort bland inredning, tapeter och glänsande lägenheter. Vill jag vill ha en egen lägenhet, även ett jobb tack! Har fått en hel del tips av systeryster, vilket kommer att vara bra att tänka på när vi nu ska titta på lägenheten.

I går var jag med Emma. Vi pratade strunt mumsade på godis och såg Melodifestivalen. Sedan drog vi runt på en raggarsväng och fick några roliga napp. Bland annat gänget Cristel,Isak, Melle och Tobbe. Vilka tok, speciellt grabbarna :D

Fick även för mig att jag skulle sladda, vilket inte gick såå bra men skoj var det. Nu förstår jag varför man har tonade rutor. Skulle behövt det i går, efter vår upptåg.

Nej nu ska jag krypa ner brevid sötnosen. Skulle gärna vilja gå en promenad i det fina vädret, men rygger är död ;/

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0