Yippiejei!

Jag får forsätta på avdelning Nasse i tre veckor till!!! :) Skönt att veta var man ska vara, i stället för att bli uppringd på morgonen och iväg skickad till olika ställen. Ett stort + är att man strivs på denna förskola (Matrisen)
Det som är mindre bra är att den avdelningen stängs och kommer inte att finnas kvar till hösten. Därför kan jag nog glömma att få fortsätta då. Men detta är en bra början på karriären.
Känns även som som jag fått bra kontakt med några på Matrisen. Många trevliga människor som jobbar där. Härligt att kunna träffa nya bekanta :)

I går var Jag och Thomas och inpulsköpte en mycket fint skåp/sideboard som vi hittat rätt billigt på blocket.


Mycket nöjd! Snygg design I love It :)



Idag var jag och "smygplockade" en vacker bukett av olika blommor som våren har att erbjuda.
Hägg, vita vackra blommor och några rosa som en extra touch :)

Måste sist men inte mins tillägga att stekta bananer toppade med lite grädde och råsocker är underskattat. Otroligt gott!
Smakar som sommar, marängswisch blandat med en nypa kärlek.
Prova innan ni tycker till! :) Ni kommer inte att bli besvikna!
Mumms!

Ha en underbar kväll. Glöm inte bort att ta hand om varandra!

Adjö.





Kommentarer
Postat av: Elvira

Du skriver så gulligt :) fint skåp hade ni hittat, och roligt att du får fortsätta i sommar :) ska du rösta på söndag?;)

2009-06-03 @ 22:19:36
URL: http://tinytiger.blogg.se/
Postat av: Elvira

kollade lite på flyg, det kostar typ 5400 tur och retur till emma, och det går på kring 3000 till NYC :P

2009-06-04 @ 17:21:23
URL: http://tinytiger.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis till förlängningen på jobbet! Och jag måste säga att det var ett riktigt snyggt skåp, jag väntar på att se bilder från hela lägenheten! hehe :P vi måste prata på skype nån dag, har mycket att berätta för dig - bra och dåligt!

2009-06-06 @ 22:43:43
URL: http://emajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0