Loppis och värmebölja

Idag har varit en toppendag!
En toppendag om man jämför med igår.

Solen har värmt idag. Skönt att sommaren äntligen är här.
Det har jag firat med loppisfynd och god mat.


Sockersöta fatet 20 kr och burken 10 kr


Fylld zuccini( hm?) med köttfärs, vitlök, champinjoner och ost. Kikärtor och babyspenat som tillbehör.
Riktig lyxmat när man är ensam i veckan :)


Jordgubbar med vispad cream fraiche. Mumma!

Ja det var min Tisdag det. Kan ju inte vara sämre än Viktoria som köpte lamfilé och skulle grilla på en Tisdag :)

Nej, ska nog sova snart.
Börjar klockan 6.00 i morgon. Urk!

Adjö.

Kommentarer
Postat av: vickan

Såg gott ur, jag får prova det där med zuccinin! Jag käkade jordgubbar med ovispad grädde och socker igår... ljuvligt :) Creme fraiche har jag aldrig testat!

Blir avundsjuk, vill också kunna lägga upp bilder på mina fynd!!!! längtar tills man får internet...

2009-06-25 @ 12:37:09
URL: http://wedinarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

zucchini stavas det

2009-07-06 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0