Gäller att tänka som en hamster

Värmebölja över Sverige.
Okej, det är skönt med värme. Jag som har längtat, men nu är det nästan jobbigt. Aldrig verkar man vara helt nöjd.

I morgon är det då min sista dag på Matrisen. Tråkigt måste jag säga, men inget att göra åt.
Är glad att jag vågade ta tag i att lära känna Viktoria innan jag slutar, vi verkar ha mycket gemensamt :) I sommar blir det visst en loppisrunda som heter duga. Längtar redan :)

Fick även lönebesked idag. Blev minsann lycklig! trodde det skulle vara några ynka tusenlappar, men det visade sig vara 2000 kr mer än förväntat. Okej, det var ingen jättesumma, men det går att leva på.

Nu ska jag baka klar min kaka, underbara vaniljkaka som jag ska bjuda på i morgon. Måste ju göra ett gott intryck så man inte blir bortglömd.

I morgon ska jag minsann på loppis innan jag drar i väg mot Lycksele. Måste ju passa på när det är sommar och bunkra upp med pyssel inför vintern. Gäller att tänka som en hamster.

Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0