Vännäsdagarna

Fredagen började segt, var inte allt peppad på att festa. Kanske berodde på vädret? regn och åter regn.

Lördagen därimot var riktigt skoj!
Mycket alkohol, Roliga vänner, karusellåkning och kubbspel!
Länge sedan man åkte karusell måste jag säga. Det var riktigt skoj! Även om jag skrek för en kort stund att jag ville av haha!
Känns att mna ansträngt alla muskler i kroppen igår. Är totalt stel i alla leder. Nästan som man har åldras under natten.
70+ kanske?

Idag är man seg. Magen känns vriden och håret står åt alla håll. Ja, en helt vanlig bakisdag...
Just nu är vi i Vännäs och väntar på att man ska våga köra hem mot Umeå. Ska bli skönt att komma hem igen. Blir lite hemmavistelse för ett tag så man får passa på när man kan.

Nej nu ska jag sjunka ner i denna sköna soffa och vänta på att klockan ska gå...

Btw, jag köpte nästan inget på marknaden. Blir mest att man bara går runt och titttar.
Investerade i alla fall i en galltvål, toppen för "tuffa" fläckar! och sedan unnade jag mig en godisrem :)

Tack för en skoj helg!

Adjö.


Kommentarer
Postat av: Emma

hej vi måste skypa nån dag snart!! =)

2009-07-14 @ 20:20:04
URL: http://emajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0