Inskolning

Jag måste säga att jag fascineras över hur olika miljöer människor kan bo i. En del människor sitter med sina tjusiga silverbrickor och dricker prydligt ur sina koppar med guldkant, men samtidigt är de sjuka, tappat minnet att de behöver oss, Hemtjänsten.
Medan andra lever i ett totalt kaos där de nästan inte vet bak och fram på sig själva.

Det är tror det eller ej, rätt intressant att besöka olika mijöer.

Ja, exakt 14 dagar ska jag sammanlagt jobba med detta. Värma mat, Småprata lite, hjälpa till med vardagliga sysslor och finnas till som medmänniska.

Hoppas det går bra även när jag blir "ensam" utan min toppenbraa handelare.

Nåja, Det var det.

Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0