Tiden går fort!

17 år! hela 17 år fyller min lilla lilla syster idag. Tiden går fort må ni tro! haha. i kväll blir det därför god mat och tårta i Knaften, mmm :) Paketet är inslaget med omsorg, vilket är viktigt!

i går var jag och såg bio, vilket ni kanske redan har läst..?
Måste säga att den var sämre än jag trodde, men delt klart värd att se. Den byggde upp spänningen på ett speciellt sätt det kändes lite segt då och då, men man kunde inte heller låta bli att titta. ( hm, svårt att inte titta när man är på bio) jaja, ni förstår vad jag menar. En stark 7:a får den i alla fall. Vackra landskap och mystiska scener mm :)

Har varit förbi på gymmet idag. Måste säga att endel stönar så det ekar i hela lokalen. är nästan som man börjar undra va de gör haha!

Nej nu ska jag skynda mig att göra i ordning mig. Sedan väntar jobbet.

adjöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0