Varning!

Bloggandet har blivit en drog.
Jag måste skriva, än jag inte har så mycket att berätta. Tycker bara att det är avkopplande på något sätt att skriva av sig lite...

Idag hade jag samling och tog med mig en "magisk" låda. I låden hade jag hissat ner några glittertrådar med en lapp på varje tråd. På varje lapp stod det något, tex "krama en vän" " välj en sång" osv. Jag tror de tyckte de var roligt. Nästa gång blir det nya saker på varje tråd. Kanske djur, eller något som tillhör vårt tema... Synd att jag inte hade någon bild, hade blivit mer tydligt då vad jag menade med "magisk" låda.

Skönt förresten att solen vågade titta fram idag med. Känner mig lite piggare då :)
Trots det har jag köpt mig en burk vitaminer, känner mig så sliten nu när mörkret har varit här så länge. Och har även njutit av en smoothie ( hm stavas?) full med vitaminer, blåbär, hallon och havregryn mjam mjam!

Ha en bra kväll gott folk!

Adjöss

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad påhittig du är! Jag önskar att jag haft en lika rolig fröken som du när jag var liten ;)

2009-02-03 @ 17:57:57
URL: http://ircl.blogg.se/
Postat av: Elvira

Men ååh, tänk om man hade fantasi... :D Det var jag som hade kommenterat i söndags :p

2009-02-04 @ 15:11:40
URL: http://tinytiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0