Rubrik

Suck. Bilen är översnöad ännu en gång. Ska passa på att parkera inne i domusgaraget så den får tina lite medan jag och Emma tar en tripp på stan.

Ska förbi en sväng på Tiara och föröka hitta något vackert till ett vettigt pris. Har mitt presentkort på 400 kr och har tyvärr inte råd att överskrida detta, så får se om man hittar något.
Sedan måste jag även investera i en ny foundation, eftersom den jag har börjar gå på sista versen. Måste lixsom trycka ut de sista dropparna. Illa illa! men men ser ändå sjuk ut på vintern med allt för mycket smink, som en kaka i hela ansiket. Smack!

Nej nu ska jag putsa gaddarna (som pappa brukade säga)

Adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0