Rosiga kinder

En lång och skön promenad är nu avklarad. Har även fått sådana där rosiga kinder som påminner mig om pulkaåkning och varm choklad. Härligt värre! Känns som man börjar komma i gång med träningen. Gymmet två ggr i veckan och promenad 1-2 ggr i veckan + promanaderna med barnen, men det är som inte samma sak...

Nu har jag även slängt ihop ännu en sats av detta otroligt goda morotsbrödet av från Underbaraclaras blogg. Enkelt och supergott. Till och med Thomas gillar det, vilket kanske säger allt ;)

Idag har jag även varit med om ett skojigt gosedjurskalas. Synd att jag inte kan lägga in några bilder på alla dessa barn och deras små och stora djur. Det var verkligen en syn haha! de smaskade i sig poppkorn och saft, lekte och vi arrangerade några lekar med dem och djuren. Kul att få lite variation ibland, även om detta jobb är underbart!

Nej nu ska jag njuta av programmet "till salu" på kanal 9 och sedan njuta av det goda brödet!

Adjöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0