Helgen

I helgen har jag hunnit med att besöka fröken gullidutt på Umeå BB. Hon ska förmodlingen heta Klara, men jag låter det vara osagt innanjag vet säkert.
Alla hjärtans dag fick vänta, eller lite myspys på morgonen blev det med lyxig frukost. Världens godaste och enklaste kaka med vaniljfyllning. Jag tror jag har gått och blivit en riktig hemmafru. Bakar och pysslar nästan varje dag haha!


Den otroligt goda kakan. Thomas stora favorit. Slurp så var den borta!


Underbara lilla klara. Dagens höjdpunkt!


Fika, jag och Hampus hugger in på kakan. ( använder baksidan på en liten sked)


Jag och Lillan


Söndagsmiddag. Kycklingspett med fyllda paprikor. Mumma!


Nu ska jag krassla mig iväg till jobbet. Snörvel..

Adjö!





Kommentarer
Postat av: Elvira

Är det din brors flicka? Sötungen :) o Hampus med såklart ;)

2009-02-17 @ 00:05:13
URL: http://tinytiger.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jaa det är det ;) hihi, precis mna får inte glömma bort honom ;P

2009-02-17 @ 19:34:26
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0