Ett sådant där il!

Phju!

Har precis haft ett sådant där städil som man kan få sisådär några gånger per år. 
Rengjort och rensat konstiga ställen som man inte riktigt ser, men som man ofta stöter på om man öppnar en dörr eller en låda,
Badrummskåpet, Hallskåpet, syrummet, skafferiet och var även tvungen att damsuga, eftersom jag rev ut två små burkar med pyttesmå pärlor! åh! När jag ändå var igång tog jag disken också.
Jag andas nu ut stora andetag och försöker se om det syns att jag gjort något...hm. Icket sa nicke! men men.,,
Skulle kanske ha tagit en före och en efterbild, men sent ska syndaren vakna. Haha!

Dessutom har jag pallrat mig upp på gymmet i morse, trots snöovädret, skottat av bilen säkert 5 gånger denna dag och skottat en del av en dagisgård och tagit hand om en livlig barngrupp denna dag!

Nu ska jag andas ut och njuta av en välförtjänt fruktsallad :)

I morgon ses vi älskling

Adjö

Kommentarer
Postat av: Cristel

nä inte var du tio ;P men kanske tolv ! hihihihihi skoja bara !

2009-02-05 @ 21:20:38
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0