En sådan där dag

Ja, nu är det en sådan där dag igen. En dag som man bara vill gå runt och mysa i allt för stora kläder, med ruffsigt hår och äta något riktigt flottigt.

Måste säga att gårdagen var lyckad trots vissa irritationer. Förstår inte hur man kan vara så puckad, men men man ska nog aldrig sluta förvånas.

Maten var otroligt god som vi beställde från Golden Bar. Kolgrillat är något att rekomendera! Känslan av sommar kom smygande när man kände smaken av grillat. Mjam! Synd att hotellet var så där..trots det var det en trevlig kväll.

Tur att jag äntligen har skaffat lite kanaler. Det kommer att rädda denna otroligt sega dag. Ska bädda in mig i en filt och lägga mig nära min älskling.

Adjö! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, syftar du på en viss tjej som var superpackad på en viss inflyttningsfest? :P

2009-02-01 @ 21:01:41
Postat av: Elvira

Åh, syftar du på en viss tjej som var superpackad på en viss inflyttningsfest? :P

2009-02-01 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0