Stockholm house

Tänk att jag fick så fina julklappar i år. Kännde mig som en bortskämd liten unge som får allt man bara pekar på, men underbart var det! Skrattade lite för mig själv när jag fick så mycket baksaker, muffinsformar både i papper och järn, kokböcker, skålar osv. Känner att alla verkligen vet vad jag gillar.

Något som jag öven blev hemskt nöjd med var Thomas present från hans jobb. En fyra armad ljussake från  design stockholm house. Jag utropade "Oh my good" när jag såg vad han fick haha! Har länge suktat efter en sån, men tyvärr har det alltid slutat med att jag gått hem tomhänt på grund av snålhet, eller snarare brist på pengar...

Nu har "jag" en egen :)






Hurra för Thomas jobb!
Tänk att en bilplåtslagare får sådana fina presenter. Kanske skulle satsa på den karriären?



Adjö.

 


Kommentarer
Postat av: Mariélle

Lite synsk kanske :) Fast man tänker ju inte på alla gånger man gör så, och det inte händer något.



Nyår blir nog kanon! Jag har pratat med Therése och du och Thomas är så välkomna dit också för middag och firande in på småtimmarna :) Vad vi ska göra för mat vet jag dock inte ännu, men nötfritt i alla fall :)Vore jättekul om ni ville följa med!

2009-12-29 @ 11:39:08
URL: http://mariellenorback.blogg.se/
Postat av: Mariélle

Ja för mig spelar det ingen roll, blir säkert kul hur vi än gör :) Vi kan i så fall vara här för nu har vi skaffat ett teakbord med iläggsskiva så man ryms ett par stycken. Men vi borde nog bestämma oss senast imorgon så vi vet vad som ska handlas och så. Vad har du för idéer? :D

2009-12-29 @ 12:08:14
URL: http://mariellenorback.blogg.se/
Postat av: Anna

En sån där ljusstake fick jag också av jobbet i julklapp för två år sedan :) Tyvärr förstörde ett par jävla ljus den förra året: de dränkte den i stearin :/

2009-12-29 @ 23:29:43
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Anna

Jo, men stearinhelvetet lämnade kvar röda fläckar på ljusstaken...



Jag drar till Tärna imorrn, fast själva nyårskvällen spenderas i Hemavan :) Själv då?

2009-12-30 @ 22:35:04
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0