Abstinens

Nu känner jag att det är okej att börja blogga igen. Måste säga att det är skönt att ta lite ledigt från allt bloggande och bara vara, men nu har jag en nypa abstinens av att få skriva av sig lite.

Idag stillade jag min rastlöshet med att göra något annat än att käka prinskorv och se på tv. PULS återvinningsmarknad fick mig på bättre humör och fick dessutom med mig några fynd. En fåtölj i svart skinn i nyskick fick bli dagens fynd. 150 kr, men som sagt i nyskick :)
Lägtar efter att få ta med mig den hem.



Måste tillägga att julen har varit hur mysig och underbar som helst. God mat och gott sällskap!
Juldagen var kanon, även om fyllesvin inte var mitt mål...


Adjö.


Kommentarer
Postat av: Anonym

my name is bond james bond

2009-12-29 @ 21:22:33
Postat av: Helena

Bra fynd!

2010-01-02 @ 19:04:53
Postat av: josefine

ja, det var ett riktigt fynd och troligt skön måste jag säja

2010-01-03 @ 07:24:33
URL: http://joseefiineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0