Skärpning

Måste försöka börja göra något vettigt om dagarna. Just nu sitter jag fortfarande i morgonrock. Håret är ruffsigt och inspirationen är inte direkt på topp.

En sak är i alla fall inplanerat. Gå till biblioteket som ligger två hus från mitt. Problemet är att de inte öppnar förrän klockan 13.00 så fram tills dess kommer det inte att hända så mycket.

Nu är jag sjukt taggad men samtidigt jätte nervös över att börja plugga. Kommer nog att kännas helt annorlunda, eftersom man inte känner något och man går något som man har bestämt själv. Okej, gymnasiet valde jag själv, men inte alla kurser. Det blir fin fint serru.

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och göra något vettigt fram till klockan slår ett.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0