Fotobok!

Måste bara tipsa om detta supererbjudande som jag hittade på FUDJIS hemsida!



En fotobok.
Perfekt för alla typer av bilder. Varför inte sommarens semesterbilder.
Jag som säkert många andra, har en hel hög med bilder som inte gör någon nytta på datorn. Varför inte införskaffa denna bok och bevara alla minnen i säkert förvar. Bläddra i utan att måsta starta datorn eller ge bort en utmärkt present.

Det som även är speciellt med denna fotobok är att man enkelt kan skapa en praktisk bok fylld av dina egna bilder och texter. Du behöver endast ladda hem deras fotoprogram och börja skapa. Inget kladdande med lim och tejp.
Bilderna laddar du enkelt upp på deras sida annars bränner nu ner bilderna på en skiva och skickar in.
Sedan är det bara att vänta i ca 2 veckor, så dyker den ner i din brevlåda.
Perfekt!


Vill du göra som jag, få denna bok helt gratis.
Klicka in på deras sida och följ anvisningarna.

Lycka till!

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Elvira

;) Jodå allt är fint, gruvar mig lite inför september, joakim ska åka ut o tågluffa i 4 veckor, hur i h-vete ska jag kunna sysselsätta mig så länge :(

2009-08-24 @ 16:29:22
URL: http://tinytiger.blogg.se/
Postat av: E

du då? ;))

2009-08-24 @ 16:29:34
Postat av: vickan

WOW! haha tack för tipset, nu har jag gjort en intresseanmälan eller vad det nu var :)

Lätt som en plätt, kan vara lite kul också att göra den digitalt!

2009-08-24 @ 21:12:25
URL: http://wedinarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0