Förändra med tyg

Tänk vad lite tyg kan göra skillnad.
Olika färger och mönster kan göra mycket på en sliten och gammal pall.



Så här såg pallen ut i sitt befintliga skick när jag köpte den.
Ett gammalt och dammigt tyg som inte alls var speciellt trevligt.



Under det brunrandiga tyget fanns ett turkost tyg som inte alls var så tokigt.


Jag som är lite såld på svartvita mönster tycker självklart att detta blev en vinnare.
Ska bara häfta fast tyget under så det blir riktigt spänt.
Sedan har jag tänkt att måla pallen i antigen svart eller i vitt, även om den gamla färgen har en viss charm.
Den kommer att bli perfekt i mitt lilla arbetsrum.

Adjö.



 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, de är riktigt gott. Fast ibland känns det som att man nästan kan äta på tok för mycket av det!



Hur går de för dig? Vad jobbar du med i storstan?

2009-08-17 @ 16:15:51
Postat av: Mariélle

Åh, vad du är duktig som pysslar på. Jag har just införskaffat nytt akvarellpapper och fixativ till mina kolkritor så här ska kreativiteten spruta framöver :P

2009-08-17 @ 17:25:00
URL: http://mariellenorback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0