Mystisk post

Ett mystiskt brev landade hemma hos mig idag.
Inne i brevet låg ett godishjärta och en klubba. Hälsningen löd "glad påsk :)"  men ingen avsändare...
Har mina aningar om vem det kan va, men jag velar mellan 3 stycken.
Gott och trevligt var det i alla fall :)!

Packar lite smått nu igen..händer verkligen  ingenting.
Eller det syns inte så mycket, men det är nog därför att jag tar det som ligger i skåpen och skräpar först.
Har hittils fått ihop tre kassar med sådant som jag ska ge bort eller kasta. Blir nog lite till innan slutet.

Önskar att jag kunde spendera lite tid utomhus,sitta i solen och njuta. Men icke!
Har balkongen åt fel håll, så morgonsol är det som gäller. Pissit!

Nej nu ska jag fika lite tror jag. Sedan blir det nog att dona på en stund till.

Adjö.

PS. Måste bara tillägga att det är tråkigt med en blogg utan mycket bilder, jag är en av dom tråkisarna, tillsvidare! DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0