Ler och ler

Jag kan bara inte sluta le!

Är så glad över lägenheten. Bra läge, bra planlösing, STOR garderob!, mysig helt enkelt :)
Har bestämt mig för att flytta in de mesta av sakerna redan 1 maj tillsammans med Thomas. Mest bara för att vi ska känna att vi flyttar tillsammans, så det inte blir så att han flyttar in först och jag sen...

Har tyvärr inga kort på den, men är helt klart nöjd. Grannarna verkar trevliga och balkongen kommer att bli min solplats.
Ska även på intrevju i morgon, så det blir ner en sväng igen. Hoppas jag får det och hoppas det är något för mig!

Nu ska jag snart förbi franklins och lämna in hyreskontraktet. Sedan drar man iväg till jobbet. I kväll kommer förhoppningsvis stora systeryster till Knaften. Blir i alla fall några dagar som vi kan ses. Känns mycket just nu, men ack så spännande!

I helgen har jag varit i umeå, eller i alla fall fredag och halva lördagen, blev inte mer än så. Vet att jag sa att vi skulle vara i umeå hela helgen, men det blev visst inte så. Var ändå inte så social i helgen, surade och PMS atackerna gick ut över Thomas. Haha!

Köpte i alla fall en dopprestent till Ines, hadlade för första gången på sytembolaget och sökte jobb som aldrig förr!

Lördagen sörplade jag lite vin framför Robinsson och tog det lilla lugna, var sjuuukt trött! Somnade typ vid halv elva. Känner mig som en pensionär. 20 år, ojoj!

Nej, nu ska jag sticka iväg.

Adjö!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Hur gick det på intervjun? ;)

2009-04-09 @ 09:45:00
Postat av: Cristel

grattis till eran lägenhet ;p

2009-04-10 @ 12:13:26
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0