Jaha?

Antingen blir man kallad shoppaholic eller så ligger man tydligen på minus när det gäller att shoppa kläder.
Min käre mor är rätt knasig ibland. Hon tycker visst att jag hör till dem som inte shoppar så mycket kläder.
Vad är då jackan jag nyss köpte? Bikini och toppen som jag precis beställt? Hm.. hon är som hon är.
Bara för att min ekonomi inte har varit på topp. Måste prioritera annat. Men tydligen går man klädd som en tant. TACK!

Nä, nu sänktes mitt humör till botten.

I morgon ska jag i alla fall en sväng förbi på "stan" och kika lite om jag hittar något fint att ha på mig på dopet.
En ny klänning vore inte dumt, men då var det ju det där med att hitta något passande och Scnyggt.

Samtidigt tycker jag inte att det är något fel med att använda saker mer än EN gång. Eller...enligt Thomas tycker jag det, men men sak samma. Känns bara så irriterande att alla ska lägga sig i hur mycket man köper av varje sak till sig själv eller till sitt hem.

Det är mina pengar och mitt liv. Punkt slut!

Jag trivs som tant.

Adjö gott folk!




 


Kommentarer
Postat av: Emma

Men Camilla! Du har alltid fina kläder! Varför köpa kläder då du redan har så mycket snyggt! ;)

2009-04-18 @ 19:55:58
Postat av: Camilla

Hihi :) Vad snäll du är! Mamma var rätt dum när hon sa så :/

2009-04-19 @ 14:50:46
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hihi :) Vad snäll du är! Mamma var rätt dum när hon sa så :/

2009-04-19 @ 14:50:55
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0