Hurtig!

Har precis varit ute på en powerwalk ännu en gång denna vecka. Känner att man borde komma igång igen, går trögt på gymmet utan någon som tvingar dit mig..Är dessutom otroligt SKÖNT när man kommer hem. Känner sig mycket piggare och tio kilo lättare i huvudet. Skönt att få rensa tankarna.

Fick precis ett sms av Elvira. Stackare, hon trodde nog att jag var helt hundra på att de var hon som skickat det söta lilla paketet, men jag var inne på att det kunde vara hennes upptåg, men helt säker var jag inte.
Roligt var det ialla fall och gott att få något annat än räkningar i posten :) Tack sötnos!

Nu ska jag titta på Hitta Hem och sedan blir det svårt, Rent Hus eller Room Service! :)

Adjö!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0