Att vara 20 år

Det är nog inte så speciellt. Kanske första gången jag drar iväg på bolaget, men sen..nja.
Dagarna rullar på som vanligt.

Måste i alla fall säga att mina firanden har varit mycket bra.
Tråkigt bara att Malå skoterbajs skulle vara precis samma helg som jag skulle firas, dessutom fick Elvira typ röda hund sjukan och resten bara dissade min 20 års fest.
Kvällen slutade trots allt ganska bra.

Nu har jag i alla fall fyllt magen med god tårta och kakor i tusental. Finfrämmade både lördag, söndag och måndag.
Tror därför att beach 2009 får vänta..

Tack för alla fina presenter! Är verkligen helnöjd :)

Längtar, hoppas och vill flytta NU NU NU!!!!

Kiss and good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0