Det nya året

Ett nytt år är på ingång. Underbart! Även om detta år har varit ett av de år som helt klart varit bäst på många många år!

Jag har hunnit med mycket, Fyllt hela 19 år, träffat världens underbaraste kille ( otroligt!!), varit på en minnesvärd resa med klassen till Tunisien, tagit studenten, varit på sudsvalls gatufest, börjat jobba på en förskola, åkt på semester med älskligen till Gbg och vidare till Norge, skrattat, gråtit och haft sjuhelvetets jävla roligt!!

Därför hoppas jag att jag kommer att ha ett minst lika roligt och händelserikt år, med både skratt och tårar.

Just nu sitter jag bara här i min ensamhet ( är inte lika farligt som det låter). Är rätt skönt att få vara med sig själv ibland, utan måsten. Har förberett lite inför morgondagens middag med Magnus och Camilla :) Efterätten är fixad ( Frozen cheese cake med hallon) och till huvudrätt blir det plankstek! Gott gott! Sedan dyker det nog upp ett glatt gäng, så de nya året får gärna komma med stora kliv redan nu. 

Älskling du och jag!

Hörs nästa år gott folk.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0