Snorig, slö och slutkörd...

Att jobba som vikarie på en förskola verkade inte vara helt lätt. Jag säger inte att det är någon konst att byta blöjor och vara en god förebild, utan det är själva snorandet som nu har fått mig på fall.
Nu ligger jag här inlindad i en filt och fastklistrad framför Animal Planet, med en förfärlig rinnsnuva.
Samtidigt börjar mitt dagliga sug efter att göra något kreativt att krypa fram. Det lixom kliar i fingrarna, men inte i kroppen..
Jag kan inte låta bli att faschineras av alla dessa fantastiska bloggar med finfina tips för hus och hem. Därför tänkte även jag dras med i denna inspirerande värld av färg och form.

Måste säga att detta tidningställ är helt underbar och blir lika inpirerad varje gång jag ser det.

Det var allt för idag!

Nu ska jag snora vidare under min grisrosa filt och glo lite till på Animal Planet.

Ta hand om Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0